Vrácení zboží / Reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakoupili jste výrobek na e-shopu zidlestoly.cz? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

Jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

1. Nejprve nás kontaktujte formou emailu na prodejna@zidlestoly.cz, abychom mohli vrácení evidovat a očekávat zboží.

2. Vraťte výrobek do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Spolu s výrobkem nezapomeňte přiložit na vrácení také veškeré příslušenství a doklady (Pokud jste k danému výrobku získali i dárek, je třeba jej vrátit spolu s výrobkem. V opačném případě vám bude za dárek účtována jeho plná cena).

- Pokud došlo k částečnému spotřebování/opotřebování zboží, zboží není kompletní nebo bylo poškozeno, je nutné chybějící hodnotu zaplatit. Konkrétní částku účtujeme dodatečně po převzetí zboží a zhodnocení reklamačním oddělením.

3. Zboží pečlivě zabalte, ideálně do původního a neporušeného obalu.
4. Do balíku vložte vytištěný FORMULÁŘ o odstoupení od smlouvy společně s kopií prodejního dokladu – účtenky.

5. Zboží vřele doporučujeme zaslat přepravní společností TopTrans, a především pro Stůl, protože jako jediná přeprava disponuje paletovým převozem. Nebo k nám můžete dovézt osobně. Ostatní přepravci skládají balíky na sebe a v autě přerovnávají během jízdy, proto může dojít ke znehodnocení produktu, ačkoli bude dobře zabaleno, jedná se o „KŘEHKÉ ZBOŽÍ“ k převozu.

5. Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):

ITTC Stima, spol. s r.o.

Reklamační oddělení
Nerudova 1680
39601 HUMPOLEC

- Peníze za zboží Vám budou vráceny do 14 dnů

REKLAMACE

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté as náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

1. Nejprve nás neprodleně kontaktujte formou emailu na prodejna@zidlestoly.cz, abychom mohli reklamaci evidovat a očekávat zboží. Stačí stručný popis závady s fotografií.

2. Zašlete výrobek na adresu:

ITTC Stima, spol. s r.o.

Reklamační oddělení
Nerudova 1680
39601 HUMPOLEC

3. Do balíku vložte vytištěný FORMULÁŘ o reklamaci s kopií prodejního dokladu – účtenky.

4. Reklamaci nelze uplatnit v případě, že výrobek nebyl používán pro účely jeho používání. 

5. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci očekávat, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Chybné nebo poškozené zboží bude vyměněno, opraveno nebo bude vrácena kupní cena. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vrácené zboží nám již bylo odesláno) . Ke zboží musí být přiloženy všechny listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné (V případě dárku a jeho nedodání bude odečteno podle jeho hodnoty určené na stránkách nebo inventáři.). Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato jen řádně vyčištěno. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení. V případě uznání reklamace budou vráceny všechny náklady vč. Dopravy.

Budete informováni o přijetí zásilky, hodnocení závady a následně o možnostech řešení (oprava, dodání nového kusu nebo dle dohody – řešíme individuálně každou reklamaci). Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz